Rix FM festival & E.M.D

Så vi hämtade lilla Alma på center syd kl 20.00 därefter tog resan fart mot kristianstad och
förfesten började. De var jag, Alma, TC, TK och Jotta. De var mycket trevligt.
Vi 23-tiden åkte vi in till stan men vi missade hela uppträdet men de spelade ingen roll.
Vi stod där ute och chilla och tog de lugnt. Gick in på baknn men där kunde man inte dansa så vi gick vidare.
Fick reda på att Rix FM skulle ha efterfest på Class så dit gick vi. Yra lite och tog någon cider.
Sedan kom Emma och Sara och de blev en massa dans.
Gick upp och tog lite friskluft för de va sjukt varmt där nere. När vi sedan kom ner så satt E.M.D i en soffa.
Alla brudar stod typ runt om dem. Iallafall, jag var ju bara tvungen att röra alla på något sätt,
så när Mattias Gick förbi så rörde jag lite på hans axel samma med Danny.
Sedan rörde jag Erik när jag skulle gå upp till alma.
Jag vet lite fjortis över det men de är inte varje dag man står bredvid en kändis i baren.
Jag stod i baren och skulle beställa en cider. Då kom Mattias fram och frågade hur de var.
Blev helt chockad, svarade på frågan och ställde tillbaka, Därefter så sa jag: Du är skit snygg.
Sedan gick jag därifrån. Haha galet.

Därefter gick jag upp till Alma som satt och lyssnade på Livebandet och berättade vad som hade hänt.
Då sa hon att Erik precis hade suttit bredvid henne och bjudit henne på cigg. Stört.
Så satt vi där och lyssnade och sjöng med. Då kommer erik upp.
Han lånar Almas tändare och vi får varsin cigg, vem kan tacka nej till honom när han bjuder.

De var en sjukt skön kväll med många minne och underbara stunder.
Tyvärr kunde jag inte uppleva de med min sötnos men ibland är de skönt att festa var för sig.
Förlåt älskling. Även om jag känner så så saknar jag dig så otroligt mycket.

Tyvärr har jag inga bilder på E.M.D för jag har aldrig kameran med mig ut.
Vilket jag ångra igår.
Här kommer lite bilder från gårdagen.
Have fun

  

    

   

    

Snart är de Disney tp med Alma, sedan blir det träning för hela slanten i Åhus.
Ha en underbar dag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0