Linnpo & Tomas Ledin

Idag blir det att jag och Linn ska ner på kristianstad dagarna och mysa runder.
Ska kolla på Tomasledin i Tivoliparken senare ikväll.
Har precis stigit upp och är trött som fan.
De va ju trots allt Linn som ringde och väckte mig.
Nu hoppas jag bara att Emma hinner komma hem från danmark så hon också hinner och vara med.
De hade varit det ultimata.



Träningen igår gick bra i början med sen tappade jag fokus så dala jag neråt.
Men men sånt som händer, bara en beachhandbollsträning kvar innan allvaret börjar.

Nu är det så att ni måste kommentera och säga vad ni tycker om dessa ringar.
Jag tycker att dem är underbara.
               


Bara två dagar kvar till älsklingen kommer hem. :)
Saknar dig så gumman.

Fy fasen va kul de ska bli ikväll.
Akta er för Kjoisan & Linnpo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0