Tåren som faller från min kind.

Att man kan må så bra som jag gör nu känns overkligt.
Men det finns ändå något som får mig att känna något.
Något som jag inte vill känna, och dåkommer tåren o faller från min kind.
Den känslan stoppa mig från de där lilla extra.
Är det en rädsla eller en förvirring eller är det mitt förflutna?
Om de ändå fanns svar.
Varför måste den lilla tåren komma o falla från min kind?






Men just då när du finns runt mig, de är då jag mår som bäst.
Du är underbar
.



Linn fy fasen va kul o se dig.
Synd att jag inte träffade dig mer än 5 min.
Du ska veta att du är saknad.
Glöm mig aldrig, för du finns fortfarande i mitt hjärta.



Kommentarer
Postat av: Jeanette

kul att du mår bra som du skrev högst upp :)

2008-09-29 @ 18:22:24
URL: http://jeanettans.blogg.se/
Postat av: Linn

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen vad gulligt skrivit, vad glad jag blev nu. Dummer, jag glömmer aldrig dig. Aw, måste passa på att kommentera bilden du valde;) jag gillar den, STOCKHOLM, det säger ju allt, tåg resan hem, spännande smn och dessutom en massa roliga händelser i huvudet. En sak till, vi är förbannat snygga i glasögon. Kom nyss hem fårn Jason Mraz konserten, KLOCKREN!:) Puss på

2008-10-02 @ 00:32:45
URL: http://metrobloggen.se/linnservin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0