Snart Fredag

Imorgon är det fredag och jag är ledig.
Så ikväll efter träningen ska jag till Kstaden.
Hem till min kära stad.
Jag verkligen trivs där så sjukt mycket.
Människorna, skolan, uteställena, allt.
De är underbart.
Mitt liv börjar gå åt rätt håll och jag älskar det.
Just nu får tiden gärna vara still, för jag trivs i nuet.
Men glöm ej, var den du är och ingen annan.
För jag är inte ensam om att vilja bli älskad för den man är.


Längtar tills imon iallafall, då blir det kräftskiva på kåren med
kristianstad gänget och matilda.
Me like it alot.

Fick precis reda på att jag ska spela match ikväll med b-laget.
Riktigt kul ska de bli.





You made me believe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0