Förvirrad

Förlåt för att jag inte uppdaterat er angående veckan.
Men det har avrit sjukt mycket. Men roligaste var det ändå igår. sjukt asså.
Idag kan jag knappt röra mig, men va fan gör det?

Måndags:
Blev vi in delade i grupper med åtta nya personer och tre äldre lagledare.
Världens bästa lagledare.Alla tre.
Lagmedlemarna, tja, de e två max tre som engagerar sig.
Jag berättar sen.
Med de här nya laget så gick vi på en liten tipsrunda.
Men innan dess skulle vi göra en skylt där de står:
Jag är en nolla.
Mitt namn
min grupp
min inriktning
och lagnamnet som blev: Tomtetrollen.

Sjukt trevligt men lite så spänd stämning för ingen kände någon kändes det som.
De var iallafall måndag.

Tisdag.
Skattjakt mitt inne i Kristianstad.
På stora torg stod vi och gjorde som uppvärmning:
SMå grodorna
fader abrahamn
Luftens hjältar
och en massa andra saker.
Vi fick ju publik iallafall.
Och vi skulle samla en massa saker från en telefonkatalog till en Look a like dig själv.
Och så självklart hade vi skyltarna på oss och jag dansade balett och
andra badade i fontänen.
Och ja just, alla andra lagen var mer än fem medlemar, vi var två förutom den sista halvtimmen då vi var 3.
Lika många lagmedlemmar som lagledare.
Tisdagkväll var det maskerad med singstar.
Också jätte trevligt

Onsdag. Då var det nollelekar.
Allt från att krypa fram till lagledaren och dricka ur en nappflaska,
till att försöka spruta grädde och chocklassås i munnen på varandra.
Där var också en del vattenkrig och en massa klunkande.
Sjukt kul. Och jag gör gärna om det.
På kvällen var det fin sittning med fin mat och bra underhållning.
Efter det stack vi på mellan fest i en korridor med en väldans massa folk.
Också jätte trevligt.
Sen blev de disco på kåren och man gick o la sig halv fem.
GALET. MEN KUL.

Torsdag.
Sjukt sliten och ville verkligen inte gå upp.
Har sovit i tre stycken i min lilla säng.
Shit asså.
Men idag mår man som man förtjänar.
Inte bra med andra ord.
Imon e det puprunda sen så kommer vännerna till mig och då blir det förfest hos mig.
Sen ska vi dra ut.
Bilder kommer sen.

Ha det fint.

Kommentarer
Postat av: Emma

Fasen vad vi kämpade på skattjakten. Men måste säga att jag tycker att vi lätt var duktigare än alla de andra lagen tillsammans :D puss

2008-09-20 @ 15:24:24
URL: http://presentpapper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0