De är bara till att gilla läget.

Det finns inget bättre än att kolla framåt i livet istället för att se vad som har hänt.
Det är så lätt att hänga upp sig på vad som har skett än de som kommer att ske.
Alla är vi olika och det är det som är så himla underbart med människorna.
Det är bara till att accepter, gör ni inte det så lever ni inte i nuet.
Jag älskar alla underliga saker hos människorna.
De är det som gör oss till de vi är och dem vi kommer att va.


Ni som precis förlorat någon vill jag bara säga:
Jag beklagar sorgen, och jag känner med er.
Men, den som än dött skulle vilja att ni lever vidare.
De spelar ingen roll.
För de vill att ni ska ha det bra.

Ha det bra allihop.
Jag vet att de är jobbigt, men försök se framåt.
Jag vet vad ni går igenom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0