Underbart

Äntligen helg och idag ska vi bara arbeta inom basgruppen.
Börjar om en kvart, så detta får bli ett kort inlägg.
Hela helgen berstår av lugna aktiviteter så
jag kan bli frisk till söndag då vi möter eslövstjejerna borta.
En väldigt viktig match som jag bara vill vara med.
dags för frukost sedan iväg till skolan biblotek.



För du gör min dag ljusare, med dig så finns det inte en dag som ser likdan ut som den andra.
De som du sjorde igår för mig, det var det finaste någon någonsin gjort för mig.
Du är så speciell och mina känslor för dig är helt underbara,
Att du kom in i mitt liv, du är en räddande ängel.
Varje dag får du mig att le.

Something about her



¨


Everything seems brighter every day




Kommentarer
Postat av: Anonym

Aha, så du gillar töser..!

2008-10-27 @ 15:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0