Omedvetna rädslan

Fy va skönt det är att prata med dig.
Visst det tar emot för alla de känslor jag har för dig,
de är så otroligt sanna.
Din dröm gjorde mig rädd,
trodde du skulle lämna mig.
För du ska veta att den drömmen stämmer inte.
De finns inte ord för att beskriva vad du betyder för mig.
Allt de stöd du ger mig.
Alla de komplimanger du ger mig.
De gör mig starkare varje dag.
För du vet ju att jag tycker om dig såå mycket.



I helgen blir det att vi ska åka upp til Halmstad.
Träffa familjen och mysa.
På lördag blir det hemfärd igen och då blir det fest.
Fest i Hässleholm och sen björke tror jag,
Ska bara fixa hemfärden också.
Men hur?
Söndag då har du och jag varit tillsammans i 1 mån.
Tiden går så snabbt.
Ska inte fira det för vi båda måste plugga så extremt mycket.
Men de tar vi igen en annan gång.
Vad ska ni göra i helgen?
Något roligt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0