Just for you.

Dagen idag.
Ingen skola men vi ska träffas i basgruppen och fixa ett arbete
som ska redovisas på torsdag.
Nu sitter jag här vid soffan och skriver blogg.
Har precis ätit, rätt så gott faktiskt.
Men  lite törstig men orkar typ inte resa mig för jag vet att jag måste ta hand om disken då.
När detta inlägget är klart ska jag diska och sedan ska jag ta itu med mitt induviduella skrivuppgift.
Även den ska vara inne på torsdag.
Nä fy va varmt här blev inne. Måste öppna fönstret också.
Nu kom el mannen, han ska fixa mina säkringar så jag kan laga mat i min ugn.
Finally.
Nä om man skulle ta tag i det där arbetet så man blir färdig med det någon gång.
Ikväll blir det match mot OV med B-laget.
Kul ska det blir, måste bara få in rätt inställning i laget. så jävlar ska vi ta dem.
Kommer komma hem till dig mitt i natten bara.





Sitter och kolla på Moulin Rouge, eller jag kolla på när de
sjunger your song.
Så himla fin, och jag kan inte sluta tänka på dig när jag hör denna sången.
Tycker om dig så mycket.


My gift is my song                       And this one´s for you
And you can tell everybody      That this is your song
It may be quite simpel, but        Now that it´s done
I hope you don´t mind                 I hope you don´t mind
That i put down in words           How wonderful life is
Now you´re in the world
I sat on the roof                            And i kicked off the moss
Well, some of these verses      They got me quite cross
But the sun´s been kind             While i wrote this song
It´s for people like you that        Keep it turned on
So excuse me forgetting            But these things i do
You see, i´ve forgotten                If they´re green or they´re blue
Anyway, the things is                  What i really mean
Yours are the sweetest eyes    I´ve ever seen
And you can tell everybody     This is your song
It may be quite simple, but       Now that it´s done
I hope you don´t mind                I hope you don´t mind
That i put down in words          How wonderful life is
Now you´re in the world




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0