Onsdag

Idag är det fest.
Imorse hade jag en föreläsning som kändes som om den vore fem timmar lång.
Efter det var det basgruppen som gjorde en uppgift.
Sen gick jag hem till min älsklingen som passade en hund som var så gullig.
Hunden var 4 månader och lite busig.
Sen somna jag och hjärtat gick ut med hunden.
Sen kom ägaren o hämtade hunden och jag sov en stund till.
Sen åkte jag, mitt hjärta, emma o Julia in till stan.
Gjorde lite ärende på systembolaget och sen åt vi på trend,
Mycket mysigt har det varit.
Och bättre ska de bli.
Ikävll ska jag O mitt hjärtat möta upp emma o julia i korridoren o kolla på bonde söker fru
samtidig som de är fest,
För det är Onsdag och Fest.
Vad gör i en dag som denna?



Jag mår som bäst när du är nära mig.
Du har gjort så att jag äntligen kan känna mig trygg.
Varje dag blir ljusare och ljusare.
Jag behöver inte längre kämpa för att ta mig upp om morgornen.
Du är min ljuskälla och du får mig att le varje dag.
Tack mitt hjärta.
Jag älskar dig Therese.




Kommentarer
Postat av: Linn

jag behöver nog också någon som drar mig upp ur sängen nu när det börjar bli mörkt och dystert, fast jag förstår det inte är så du menar:P men ändå. looove you

2008-11-06 @ 21:36:40
URL: http://metrobloggen.se/linnservin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0