Känslor



Idag är mår jag så underbart bra.
Allt känns helt rätt och jag är lycklig.
varje dag vaknar jag med ett leende på mina läppar.
Jag vet var jag har dig och jag vill bygga en framtid med dig.
Jag har aldrig någonsin kännt så här för en person.
Och du är ju underbar.
Du gör mig hel och med dig kan jag vara ärlig.
Du bryr dig verkligen om mig och varje gång du ser på mig,
blir jag varm inombords.
Aldrig någonsin har jag kännt såhär och jag hoppas att det är vi för evigt.
Jag älskar dig så otroligt mycket.
Det känns såå rätt.





Kommentarer
Postat av: Sofie

Hittade din blogg:) Hoppas allt är bra med dig! Fint du har skrivit! Ni är så söta! Får ses en dag snart tycker jag... Kramar!!

2008-11-19 @ 17:14:02
URL: http://offie85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0