Vänner som finns, och bryr sig. :)

Jag har ju helt glömt bort att skriva om en helt underbar dag i Landskrona.
I torsdags, efter jobbet körde jag direkt till Landskrona, till Emmies place.
Man kom in genom dörren och in till ett underbart hus.
Sedan kom även tk och då kom Äpplekakan fram.
Satt ute i Westerlunds trädgård och åt äpplekaka med vanlijsås.
Emmie, den var helt underbar! Och vädret: soligt 40 Grader.
Efter mums biten gick vi ner till stan och beställde vår resa till TURKIET.
Längtar som fan. :) Helt underbart.
Sen gick vi o handlade lite i stan, emmie hittade en massa kläder och Tk gick runt o surade. ;)
Därefter gick vi hem och då va det dax för Kjoi att köra till dans träningen.
Tack Emmie & Tk för en otrolig underbar dag.

Efter dansen åkter jag hem till mor o far och fick en bit mat i magen.
Sedan hem för att duscha och sätta sig vid datorn och då kom smällen.
Men den orkar jag inte älta mer om.



Jag tackar er, för ni är bäst.
Ni finns där alltid för mig.
Ni är helt underbara.
Emmie, Linn, Alma, Matilda, Tk & Tc.
Tack för att ni bryr mig om mig.



VÄLKOMMEN HEM MATILDA!
Du har varit otroligt saknad.
De var helt underbart att se dig idag. :)
Aah va glad jag blev.


Tack för att ni finns! <3

Kommentarer
Postat av: Emmie

Tack för att du finns!

2008-05-10 @ 08:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0