Sinnes sjukt. Och en underbar helg!

image58

Jag börjar med dagen.
Jag har inte gjort mycket,
mest suttit och väntat på att SO YOU THINK CAN DANCE skulle börja.
En timme innan programmet började Linn skicka.
Sen började, ja j*vlar säger jag bara.
Blev nofg minst 30 sms mellan mig och Linn.
Och ett skrikit samtal mellan mig och Linn efter vi sett mig i tv.
Sinnes sjukt. Visst jag vara bara i bakgrunden med de var bara magiskt.


Söndagens tur.
Återvände hem från Kistianstad och hem och städade lite,
duschade lite och åkte till Mormor och åt påskmiddag.
Åkte sedan hem därifrån och då blev det filmkväll hemma hos mig.
De var jag, Tc, Jotta och Lorre.
Hyfsad film och trevligt sällskap.
Tack för kvällen.

Lördagens tur.
Vaknade upp hos Linn med henne och Emma.
Åkte hem och vilade.
Sedan var det dags att jobba.
De va lugnt och skönt. Men kul ändå.
Slutade kvart i tolv och stack direkt till Sofie och mange i Kristianstad.
Där de blev nån snaps o grogg, sedan sova jag där.
Tack så hjärtligt.

Fredagens tur.
Jobb på morgonen,
Hem till Emma där hon o Linn satt och åt frukost.
Satt o snackade lite och planerade kvällen.
Hem till Min bror och satte upp den nya tvn och spelade wii.
Hem duscha och sen hem till emma igen och sedan hem till Linn.
Hemma hos Linn gjorde vi oss snygga och började festa lite.
Sedan bar det av till Ystad och Bar á bar. Sjukt trevligt ställe.
Sedan spenderade vi natten hemma hos Linn.
Tack för en trevligt kväll. Ni är underbara flickor.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag vill ocksa se dig pa tv. Wooow my star! : ) Wie. E allt bra hemma? Jag saknar dig har. Idag e jag valdigt bakis o det regnar. Blaha. Alskar dig sunshine!

2008-03-25 @ 13:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0