torsdag till söndag.

Ännu en helg har gått och tiden bara flyger iväg.

Igår blev jag väckt av Tk halv tolv.

Han o E undrade ifall jag ville hitta på något.

Så då blev de att de o Tc kom hit så bakade vi

kanelbullar, sjukt goda. Sen lagade vi middag, Taco.

Och sist men inte minst så blev de Mariocart.

De blev väldigt fientligt i rummet. Men alla överlevde.


I Lördags så jobbade jag från 11 - 13 och sen tog jag de lugnt till Matilda kom.

Då satte vi på tvn och kollade sverige matchen och gjorde oss igordning för Lisas 20 års fest.

En riktigt trevlig kväll.

Tack så mycket.


I fredags så blev de e en heldag med Linn, vilket vi behövde.

Först blev de träning på Nautilus sen blev de bad och käk hemma hos mina päron.

Sen blev de Fotboll i Snogeröd.
Sjukt nice faktiskt.
Riktigt skoj.
Sen skulle vi till Ystad men de blev Askeröd istället.
Där blev de lite öl/cider och monopol.

I Torsdags så tog Alma sin examen.
Gud va stolt jag är över dig. de e helt sjukt.
Fan va nice.
Tack för en trevlig kväll men god mat o dryck.
Du är bäst gumman, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0