20 års fest

Igår var jag på en underbar 20 års fest.
Väldigt god mat som bestod av grillad gris, potatissallad och vanlig sallad.
God dricka, de bjöds på vitt och rött vin, absolut vodka och annan sprit.
Men jag är ju som jag är och fick ringa brosan så han kunde hämta cider till mig.
Jag började dricka vitt vin och de var jätte gott i början men tröttnade snabbt på det.
De spelades god musik och där va trevligt folk och de kunde inte bli mycket bättre.
Jag kan inte säga att jag är förälskad, men jag är lite små kär.
enbart för att lärt känna en gammal vän bättre.
Kan man utveckla känslor bara så, eller de bara kommer?
Nu vill jag bara att han ska skicka ett medelande.
Så jag sitter här i min säng, nyvaken ochäcklig i håret efter allt hår sprej igår.
får väl snart ta mig i kragen och orka gå upp.
De är trots allt en ny dag idag.

Tack Sebbe för en lyckad kväll och grattis i efterskott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0