Dagen före julsfton.

Idag har jag faktiskt haft en hel del att göra.
Eller jag har skaffat mig en hel del att göra.
Först har jag hjälpt mamma att laga mat, sen så har jag städat min bil,
sen har jag hälsat på syrran i hennes klädbutik.
Jag har tvättat bilen och sen har jag suttit och gjort mitt arbete.
Sjukt skönt, men har typ en rubrik kvar på arbetet som jag antagligen ska
göra dagen efter julafton.
Imon blir det också mycket att göra.
Måste köpa två presenter till julklappsleken och sen ska jag hjälpa syrran.
Det är bara en sak som jag önska att jag hade bredvid mig nu och det är mitt hjärta.
Jag saknar henne såååååå himla mycket.
men på fredagfår jag träffa henne igen. :)



Sist men inte minst vill jag Önska alla jag känner
En riktigt



Och jag önska de två kattungarna var mina. så söta.


Kram på er alla 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej Johanna! hoppas du hade en trevlig julafton med god mat och fina klappar! Kram Sofie

2008-12-25 @ 12:54:01
URL: http://offie85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0