Vilken helg.

Herregud ja.
Vilken händelserik helg.
Fredagen började bra, syrran bjöd på frukost  för att sedan förflytta oss till hennes butik.
Där gjorde vi igordning, hänge upp kläder, torka hyllor.
Där spenderade jag hela min dag. På kvällen åt vi en lite lycka till middag för Maria.
Åkte hem till föräldrarna och sedan klä på sig snabbt för att sedan åka till Hörby och kolla Fotboll.
En tung förlust. Nog om fotbollen, Mimman bjöd hem mig och vi satt o snacka i soffan och jag lärde
mig att äta toffe, ingen aning om hur de stavas.
Sen kom där fler gäster och vi satt o skratta och pratade. Mycket trevligt.
De var fredagen.

Lördag.
Också en hel del förberedelser inflr V.I.P kvällen i Marias affär.
Jag färga håret,  blev så trött på den gamla färgen.
Sen va de V.I.P kvällen.
Helt bra. jag och Matilda satt o drack vitt vin o snacka en massa.
Jag provade en massa kläder så att folk kunde kolla hur snyggt de va på.
Sen åkte en del av folket hem till mamma o pappa för att fortsätta med lite kareoke.
Mycket trevligt. Jag o matilda kom på egna drinkar som var SUVERÄNA.
Sedan stack vi ner på ladan där vi mötte upp hansson, sebbe, zander o calle.
och en massa andra människor. Faktiskt trevligt, men inget jag gör regelbundet.

Söndag
Vaknade, var inte riktigt människa men de var bara att hålla humöret upp.
Vi samlades kl 10 i carnas backe för att ha fys med killarna.
Och de var mindre kul för gud va de regna de. Sen åkte vi till klubbstugan och åt frukost.
Sedan blev de lekar och killarna såg ut att ha riktigt kul, vilket glädjer mig.
Sen blev de pizza o teori.
Efter träninglägret åkte jag till Höör för att äta kvällsmat med fest människorna från igår.
Sedan åkte jag o matilda hem till mig i kstad för att ta de väldigt lugnt och bara mysa.

Måndag.
Vi vaknade, vi fixade till oss, vi åt frukost, sen skjudsa jag ner Matilda till Stationen
och jag kom försent till uppropet.
En aning pinsamt men de slutade väldigt bra.
Dagen och infon var nästan likadan som i torsdagen men de gjorde inget för
jag hade en grymt snygg guide.
När dagen var slut så städade jag lite och sen kom tjejerna.
Vi var fem tjejer i min lilla lägenhet.
En lugn fin förfest där vi lärde känna varandra lite mer.
Sedan åkte jag o J hem till henner, hon hade glömt sitt leg hemma så, ja.
Cyklade till kåren och där va de fest.  Mycket dans, billigt i baren, ja kan de bli mycket bättre.
Och jag pratade lite med min snygga guide.
Men sen började live bandet spela och jag o J åkte hem till henne, satt o snacka och åt macka.
Gott var de. Sen fick jag åka hem för F hade ingenstans att sova.

Tisdag.
En ledig dag från skolan men imon börjar allt.
Snart ska jag hem till J och äta spagetti o köttfärsås.
Fy va gott de ska bli.
sen ska jag träna pojkarna och sen ska jag träna själv.

Ha en underbar dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0