Vad tycks?

Nu har jag suttit o klurat och försökt få ihop en snygg sida.
Jag tycker jag har lyckats riktigt bra.
Vad tycker ni?

Så, nu har jag ju fått internet till min nya lya här i Kristianstad.
Bilder kommer, de lovar jag.
men p.g.a internet kan jag nu uppdatera er om mitt lilla liv här i Kristianstad.

Lite fakta om mig:
Jag har bott i Höör i hela mitt liv och nu har jag flyttat till en studentbostad i Kristianstad.
Jag ska börja studera på högskolan här och ska då bli låg och mellanstadie lärare.
Jag spelar handboll i Hörby (Ik lågan) och dansar.
Men har tyvärr inte hittat någon riktigt bra dansskola här i k-staden.
Har ni några förslag, berätta gärna.
Då blir jag lycklig.
Tja, de va det lilla om mig, vill ni veta mer så skriv gärna.

Ska försöka uppdatera min blogg minst en gång om dagen.
Tack för ert stöd.

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0