I´m guarded by angels!

Jo, de kan man lugnt säga.
En uppdatering i mitt liv:
När man sitter i en bil och pillar typ två sekunder på något annat.
Det kan förstöra ditt liv.
Altting kan hända när som helst.

Jag tackar iallafall den ängel som vakar över mig.
Jag skulle inte funnits vid liv nu men jag hade ängla vakt.
Både polisen, brandkåren och ambulansmännen sa att jag hade tur.

Jag voltade med min lilla gula polo.
Jag var och kollade på bilen och på olycksplatsen.
Det var bara helt sjukt.

Det är inte lönt att ni frågar hur jag mår
för ni kommer tyvärr bara få ett negativt svar.
Men jag är väldigt tacksam för att jag är vid liv och
att jag inte hade någon annan med mig i bilen,



image35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0