Guraded by an angel!

Jag lovar jag kollade ner på panelen i två sekunder.
Sedan tittade jag upp igen och såg en äng och gräs.
Jag vred på ratten och kom upp på vägen igen.
Väl uppe på vägen vred jag tillbaka ratten men inget hände.
Jag gled med min högra baksidan rakt in i ett träd.
Smällen gjorde så att hela bilen flipade över och landade på taket.
Jag hängde där upp och ner i mitt bilbälte.
Jag lovar jag fick panik.
Jag kunde inte komma ut någonstans.
Jag tryckte av mig bältet och landade på alla fyra.
Äntligen kunde jag ser var jag var.
Upp och ner i en bil, i min gula polo som inte längre finns. :(
Min bror kom och skrek ut mitt namn.
Han hade kört före mig och sett allt i bakspeglen.
han sa att jag skulle krypa mot bagageluckan och det gjorde jag.
Han drog sedan ut mig.
sedan fick jag ligga där på gräsmattan till ambulans, brand och polisen kom.

Jag såg hela mitt liv flyga förbi.
Jag tackar den änglen som tittar till mig.
Jag lever ännu.

                                                         

Den här delen tog                   Så här ser den ut nu.                            Ingen skönhet precis
emot trädet




Jag har varken någon aptit eller något.
Jag känner mig bara helt tom.

Kommentarer
Postat av: Sanne

KJOII! :O :| Tack gode gud att du klarade dig! Inga skador eller så som du fått? Hoppas att du har hämtat dig nu... Och jag tackar också ängeln för att vi får ha kvar vår Kjoi! <3!

2007-09-05 @ 23:50:40
Postat av: Emmie

KJOII!
JAG TACKAR DEN ÄNGEL SOM RÄDDADE DITT LIV.
Gode gud, tack för att du är kvar i livet!
<3 <3 <3

2007-09-06 @ 13:47:37
Postat av: Maria

Jag är glad att du klarade dig! Tro mig mitt hjärta stannade när Jenny berättade vad som hade hänt! Hoppas vi ses snart! Du vet var vi finns, när som helst... Många kramar!!

2007-09-06 @ 18:32:40
URL: http://biiran.blogg.se
Postat av: Sara

du får lugna dej i trafiken! Hae sett att du kör som en galning../Sara

2007-09-06 @ 21:14:22
Postat av: sanne

Vet inte vad jag skulle gjort om det hänt något värre. Va rädd om dig mitt hjärta. Vill ha dig kvar ett bra dag till(L)

2007-09-06 @ 21:40:37
URL: http://saaane.blogg.se
Postat av: Sanna

Oj, KJOI... Fy fan! Hur mår du? Vilken tur att du klarade dig. Du måste vara rädd om dig snäckis! Saknar dig! <3 / mattenörd

2007-09-09 @ 14:44:32
Postat av: Sanna

varför kom inte allt med som jag skrev?
Eller det kanske det gjorde? :S Jaja, det är ju du som är min älskade datanörd så ;D <3 PussKram

2007-09-09 @ 14:46:02
Postat av: Sanna

va fan, <3 Puss & Kram

2007-09-09 @ 14:47:01
Postat av: Sanna

<3 Puss&Kram min dator är knäpp

2007-09-09 @ 14:47:40
Postat av: Ania

Shiit gumman! Det kunde ju gått riktigt illa.. Du hade verkligen en skyddsängel med dig där! Tur var ju det!! Hoppas allt är bättre med dig!! < 3

2007-09-09 @ 15:20:13
URL: http://anias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0