Finns man eller är man bara en osynlig gestalt?


Min helg har varit good. :)
Har umgåts mycket med Tc o Alma och de var ju inte igår.
Underbart var det iallafall. :)
En liten förfest av fyra pers.
Jag, Joanna, Alma och Tc. Liter folk men ändå helt underbart.
Senare stack vi vidare till Johan Holmåker och sedan blev det Stenson.
Tyvärr kom inte alma in. :/ välsigt tråkigt.
Och jag o joanna hade inte super ball där inne heller. :(
Men jag fick ju umgås med Joanna så jag klagar inte.
 
Helgen har varit helt okej.
men mitt självförtroende e nere på den lägsta nivån
 och mår inte riktigt helt okej just nu.

Nästa helg möts Lågan mot h65
Ett riktigt derby och jag är redan nervös.


Det är en sann glädje att du kommer fram och kramar mig.




Kommentarer
Postat av: cilladobak

DU ÄR UTMANAD! läs min blogg / cilla

2007-11-14 @ 18:34:41
URL: http://cilladobak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0