Det är svårt att älska en som inte älskar sig själv!

Jo, jag vet. Det var ett tag sen nu.
Jag be så hemskt mycket om ursäkt och jag lovar att förbättra mig.
Saken är den att jag inte haft tid. NU har jag bott i min lägenhet i en vecka.
Underbart. Jag har stor städat idag.
Får ju fint besök av Emma och hon ska ge mig en inflyttnings present. Hon e för rar. :D
Jag kommer också snart få internet i min lya. kommer nog dröja 8 dagar till innan  jag får det.
Ledsen.
I helgen har jag jobbat men igår efter jobbet blev det Cowboy fest i Hörby.
Och sedan drog jag till Lucky lada i Höör.
Alla kollade lide konstigt på mig p.g.a min klädsel.
Men men.
Just nu har jag svårt för en sak, men jag kan inte sätta fingret på det.
Det är något som stopar mig från att vara underbart glad.

Även om man är glad på utsidan, kan man vara kossad på insidan.


Hur kan man falla så för dig, snälla jag ber dig: Fall för mig med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0