De e inte varje dag!

Nä, det är verkligen inte varje dag man flyttar.
Idag fick jag mina efterlängtade nycklar. :)
Vi började packa in lite smått och imon ska jag måla sovrummet.
Sen så ska vi nog få iordning. :)
Längtar bara till första dagen kan jag sova där.
Det ska bli en härlig upplevelse. :D

Jag vill bara säga ursäkta att jag inte skrivit på länge,
men jag har tyvärr inte hunnit.
Jag har jobbat en massa och tränat en massa.
Jag önskar bara jag hade mer tid för mina vänner.
För ni vet väl att jag älskar er! <3

Helgen har varit tuff men bra.

Jag och laget (IK Lågan) var uppe i Mönsterås och spelade match.
Vi vann med en boll. :)
Annars har jag bara jobbat hela helgen.

Men nu ska jag snart gå o lägga mig.
För jag är underbart trött.

Synd bara att du aldrig hör av dig.



image46

I just miss you like crazy!




Kommentarer
Postat av: sanne

Oh snart lir kjoi en stor flicka och flyttar hemifrån:) jag kommer och hälsar på dig det ovar jga;) Saknar dig gumman

2007-10-02 @ 19:11:52
URL: http://saaane.blogg.se
Postat av: natti

jag kommer till din lägenhet, det vet du! :)

2007-10-07 @ 21:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0