Matilda Persson

image1

Min kära Matilda lämnarmig nu i Två hela veckor.
Hon ska ner till Cypern och gotta sig i solen.
Jag kommer sakna dig så.
Ta det nu lugnt och var rädd om dig.
Jag tänker på dig här hemma i kylan.



Joanna, Tack för att du är min tröstande axel.
Tack för att du försöker förstår.
Och tack för att du är den du är.
Du är en underbar vän jag inte kan leva utan,
och jag hoppas att du förstår att jag finns här för dig dag som natt i alla lägen.
Du är just den vännen jag inte kan leva utan.
Precis det du har sagt så säger jag det till dig:
Du är en vän jag skulle offra mitt liv för.
Det går inte i ord att beskriva hur underbar du är.
och hur mycket jag älskar dig.
För fy tusan va jag älskar dig mycket <3


image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0