Varför har man alltid en massa känslor?

Dagen idag har varit helt okej.
Jag har fått träffa Joanna, vilket glädjer mig fruktansvärt mycket.
Sen har jag inte träffat Linn på sjukt länge. Saknar dig snäckan.

Helgen är redan full.
Imon jobba 8.15 till 13.00 och 16.30 till 02.00
Lördag 06.45 till 13.15 och 16.30 till 02.00
Ska jag sova på söndag eller vad?
För det ska hon.

Jag saknar dansen något så fruktansvärt mycket.!

Och nu kommer vi till alla dessa känslor så jag haft under denna dagen.

Besvikelse
Hat
Förnedring
Ilska
Saknad efter många saker
Trötthet
Stress
Glädje, men dock inte mycket
Falskhet, i form av att jag spelar glad.
m.fl.







When I think about you,
 I can't help it
I lose all my focus and I just can't stand it
I get so excited every time I hear your name
But please,
Don?t leave me here crying.




 

Ängel och stjärna
jag önskar vi kunde bo mer nära.
Jag vill krama om och säga att allt blir bra,
(även om det inte blir så)
så vill jag ge dig hopp, inför kommande da`.
Du har gett mig många skratt,
du lyser upp varje skrämmande natt.



Tack Natti för en underbar kvällspromenad.                                                                                                    
Det va trevligt att prata ut med dig.                                                                                                                         
Du och jag är nog mer lika än vi själva tror.                                                                                                         
Jag gillar dig Natti.                                                                                                                                                     
Och jag finns här för dig, dag som natt.                                                                                                                 






Kommentarer
Postat av: Matilda (märta ;) )

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ, du ska träffa MIG på söndag!!! Hihi. Loove! <3 <3 <3

2007-08-31 @ 07:30:55
URL: http://mmatild.blogg.se
Postat av: natti

tycker om dig med :)

2007-09-03 @ 22:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0