Knappt Sliten

Sjukt sliten.
Efter matchens helger och jobb.
I fredags blev det en match, en förlust mot farmen.
I lördags blev det upp och köra baggisar till Hörby innan vi samlades.
De blev då två matcher mot två danska lag. Vinster bägge två.
På kvällen blev det jobb på mitt andra jobb som servitris.
Jag och Emma hade sjukt bra teamwork var vi än gick.
De var sjukt kul att jobba och ser framemot fler kvällar där.
Idag då. en macth i Hörby mot Skuru. Förlust.
Inte för jag orkade bry mig så mycke för man är ju
rätt sliten efter helgens macther och jobb.
Så ikväll blir det möte med Matilda.
Där ingår då köpe mat, hyr film, köpe godis
och sist men inte minst älsklings popcorn. :)
De blir förmodligen en glass också.

Tack för en nice helg,
Saknar bara Yooa.
kommer och hälsar på dig imon om du har tid.  <3


Don't try to fix me,
I'm not broken anymore.
 

Kommentarer
Postat av: jooana

iihh du är för underbar:) ringer dig efter jobb imorgon hehe!

2007-08-26 @ 16:35:58
URL: http://yooa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0