Du mår bra!

Jag älskar tanken på att du mår bra.
För när du mår bra så vill jag också må bra.
Men denna gången när jag trodde jag kunde få ditt stöd blev jag paff.
Det lät inte alls som dig.
Jag blev lite besviken det måste jag få säga.
Så hända efter ska jag sluta störa dig med mina problem.
För jag e visst bara en vän som var en riktigt bra vän en gång i tiden.
Så känns det iallafall.
Men jag som älskar dig så innerligt mycket,
Jag kan inte släppa dig för du sa ju att det var du o jag för alltid.

Förlåt om jag störde dig en gång för mycket med mina små problem.
Jag lovar det ska inte få hända igen.


image5

Kommentarer
Postat av: jooana

var har du nu fått detta ifrån då?!

2007-08-06 @ 13:36:59
URL: http://yooa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0