Den (så att kallade) helgen :)

Fredag.
De e det imon. ;)
Efter jobbet ska jag hämta Emma
så ska vi köra till Lund och äta Paj.
Sjukt god paj dessutom. Mums säger jag bara.
Sen så ska vi shoppa om vi hitar något.
Och de gör vi nästan alltid. :)
Sen är den dags för Match i Lund.
Efter matchen ska jag och Emma antingen stressa till jobb
eller ta det lugnt åka till jobbet, fast vi ska äta om vi tar det lugnt.
Mitt nya jobb (eller andra) är servitris på Torggatan 9 i Höör.
En exklusiv restaurang i Höör som har premiär imon. :)

Lördag.
Två matcher i Lund.
Sen får vi nog ta det lite lugnt.
Sen börjar jag jobba.
Ska bli sjukt nice. Jobbar väl länge
men det gör inte mig så mycket.

Söndag.
Så att kallad vilo dagen.
Den ska jag vila på, fräck va.
haha, nä nu yrar jag.
Jag ska vara med Matilda.
Får passa på nu innan hon åker till Norge.
Ah va jag kommer sakna dig honey.

Ja, så ser min helg ut.

Måste bara lägga in ett citat av Emma!                                                                 image32
"En glass om dagen
de är bra för magen."

Aah sjukt bra, Jag håller med henne.
Kan vara för att jag älskar glass. :)

Ha det fint allihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0