Dagen den 16 augusti

Dagen idag

Börjar givitvist med jobb,
därefter åkte hem och mötte upp brosan.
Vi tog en cruisar runda med hans nya bil.
BMW 323 röd, sjukt fin enligt min åsikt.
Han e sjukt stolt över den och de är jag med.
Bild kommer sen.

Därefter hem och slappa
sen skickade Joanna mitt hjärta och frågade om jag jobbade,
men icke, så jag hämtade henne
så stack vi hem till henne.
Vi åkte och köpte glass,
men vi fick inte äta den förrän vi kom hem. :)
Sen gick vi upp på hennes rum o åt glassen och myste till One Tree Hill.
Sen fick jag lämna henne för det var dax för träning.

Tacka gud för att vi slapp den 30 min joggningen idag,
TACK
Efter träning pratade jag i telefon med Matilda.
Kändes som de var flera veckor sen.
Du är bra go du.
Och du, vad ska vi göra på nyår ;)

Nu är helgen nära och de är bra mycket inplanerat i den.
Det gillar vi. :)
Synd bara att man inte kan vara på tre ställen samtidigt.

Joanna
Dig kan jag lita på,
du är stark, därför kan jag kolla på dig
och se och lära hur jag ska bli stark.
Tack för att du är den du är.
Du är inte som alla andra.
<3




    
                                                              
      


Mina älskade hjärtan,
Som jag alltid haft & förhoppningsvis alltid kommer att ha.
Älskar er mina underbara vänner




Kan du inte bara ge mig en chans
Så att jag kan visa vem jag är.
För tänk, det är kanske meningen
att det ska vara du och jag.
Ja, att det ska vara vi.




När du fråga hur jag mår
Lita inte på mitt svar
Utan se mig djupt in i mina ögon
Så får ni det riktiga svaret


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, vad ska vi göra på nyår egentligen? : ) haha, detta året borde det va black&white! Jiha! Ses snart, kommer ner till jobbet. Älskar dig mest!

2007-08-17 @ 09:48:48
Postat av: jooana

du kan alltid lita på mig för det vi har är iallafall på riktigt och en ärlig vänskap, jag älskar dig av hela mitt hjärta!

2007-08-17 @ 14:43:16
URL: http://yooa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0