Livet

Ibland kan inte livet bli mycket bättre.
Jag har en underbar flickvän som jag ska flytta ihop med.
Eller vi bor ju praktiskt taget redan tillsammans men nu har vi vårt eget.
Jag längtar som bara den.
Jag vill flytt ihop nu, nu, nu...
Men jag får vänta tills första mars.
Fullt upp i skolan har jag också, men de är sånt man får ta.
Jag måste verkligen völja bland allt som jag har i mitt liv.
Jag kan inte hålla på med allt.
Jag vet tyvärr vad som kommer att väljas bort.
Och de är många som inte kommer att tycka om mig.
Men de är för mitt eget bästa om jag ska kunna orka med skolan.

Nu lever jag i hamoni.



Kommentarer
Postat av: Linn

Jag kommer alltid tycka om dig! Flyttar hem om 12 dagar förresten, woho!

2009-02-22 @ 01:35:53
URL: http://metrobloggen.se/linnservin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0