Förlåt

Jag vet jag har varit sjukt dålig på att uppdatera mig.
Men det är bara så mycket som händer i mitt lilla liv just nu.
Mycket rädsla men ändå spänning.
En aning förvirring, men det är inte så ovanligt när det kommer till mig.
Skolan går på som vanligt, ibland är det jobbigt och ibland inte.
Vännerna kommer. Har hittat tre underbara filurer änsålänge.
Mycket fest och lite skola. men jag trivs som fisken i vattnet.
Snart är det praktik och då ska jag praktisera i Hörby.
Kommer sakna kstaden som bara den.



Glöm aldrig vem du är oavsett vad du letar efter.
Jag har blivit älskad för den jag är, våga visa vem du är.
Älskar dem dig inte då, så är dem inget att ha.



Om man hade alla svar hade livet varit bra tråkigt att leva.
Livet går ut på att finna de svar du vill ha reda på.
Ge aldrig upp.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0