Du finns vid min sida

Match i söndags mot Farmen och vi vann med en boll.
Det va extra skönt att vinna den eftersom det var premiär matchen.
För mig gick det hyfsat. Första halvleken var bättre än den andra.
Men men sånt som händer.
Mamma och pappa var och tittade vilket betyde exra mycket för mig.
Måndagen, var tillbaka i skolan efter två veckors praktik.
Skönt på ett sätt och mindre skönt på ett annat.
Paniken kryper under mitt skin och jag förstår inte hur jag ska klara av allt.
Men du säger att jag ska klara det och då ska jag göra det också.
Har förtillfälligt sjukt ont i halsen och till och med lite feber.
Så efter första lektionen idag gick jag hem.
Nu sitter jag här i min soffa och tänker på hur jag ska börja min praktik uppgift.
och nu ska jag försöka börja.






Du finns vid min sida, varje dag.
Det glädjer mig så fruktansvärt mycket.
Spelar ingen roll om jag är glad eller ledsen,
du finns vid min sida nu.
Varje ord som ges kommer en trygghet hos mig.
Ju mer jag vet vad du känner ju mindre behöver jag oroa mig.
Är så glad, du gör så jag mår bra.
Du finns i mitt hjärta. <3






Det bor en ängel i mitt rum
Hon gör mig lugn
Hon har den vackraste av själar
Hon är kärlek och hopp









Kommentarer
Postat av: Emma

Hur går det med VFU-skiten för din del? Kommit nån bit på väg? Puss

2008-10-08 @ 19:57:30
URL: http://presentpapper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0