Tentaresultatet.

Japp, idag fick vi reda på vårt resultat från tentan.
Skulle igentligen fått reda på de i fredags men nä, de tog lite längre tid.
Men jag KLARADE det. Woho.
Nu slipper jag att oroa mig för det. Men sen kommer ju nästa tenta
redan nästa veckan. Drygt men nu känner jag att jag kan klara det.
Jag SKA klara de.
Idag den 26 november har jag o mitt hjärta två månader.
Och när jag kom hem från skola stod där två rosor och ett kort.
Blev så sjukt glad när jag såg det. :)
Åkte in till stan med T & S idag och hittade ett grått linne och ett par trosor.
Mer blev de inte eftersom man ska handla julklappar o sånt.
Hemma igen och jag satte mig här.
Ska snart gå till duschen och bli lite renare.
Sen blir de spex ikväll på kåren om min huvudvärk går över.



Tack älskling för de fina rosorna och de fina kortet.
Du är underbart, du är min ängel.
Älskar dig hjärtat.

    


Vill passa på att tacka Matilda för att hon är världens bästa kompis.
Jag är så glad att jag har dig, för med dig kan man prata om vad som helst.
Du kommer alltid vara min vän.
Jag älskar dig Matilda.





Kommentarer
Postat av: Matilda

Åååh inte läst för än nu! Supersöta tessan som köpte rosor till dig. O underbaraste du för att vi e bästa vänner! Blev jätteglad när jag läste hjärtat. Tack själv. Du betyder så otroligt mkt. Älskar dig / Din vän för evigt, M

2008-11-28 @ 10:36:01
URL: http://mmatild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0