Hoppas att de kommer vara förevigt

Så, de är onsdag och Mitt hjärta är på badminton.
Har precis snackat lite med emelie.
Imon är det lång skoldag från 8 till 16.
Sen är det träning på kvällen.
Kan tyvärr inte vara med på fredag på matchen.
Ska till Halmstad och gå på en väldigt tråkig upplevelse.
Men man måste försöka gå vidare.
För de är det de önskar.
Ska vara i Halmstad hela helgen.
De ska bli skönt att komma bort lite från vardagen.
De va ett tag sen också som man festade.
Men de kommer nog.


De känns så underbart att du finns hos mig.
Varje dag känns nu som en lättnad när du finns i mitt liv.
Du är mitt ljus i den mörka vardagen.
Om alla bara förstod hur lycklig du gör mig.
Jag önskar att det är du och jag för evigt.

Jag älskar dig av hela mitt hjärta.


I'm gonna love you more than anyone
I'm gonna hold you closer than before
And when I kiss your soul, your body will be free
I'll be free for you anytime
I'm gonna love you more than anyone

Look in my eyes, what do you see?
Not just the color
Look inside of me
Tell me all you need and I will try
I will try





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0