Smärtan som är olidlig!

Dag in och dag ut gråter jag inombords, för jag vet att du alltid kommer finns där, men aldrig bli min.
Jag gråter inte för att jag aldrig får någon kärlek, för det får jag.
Jag gråter inte för att jag inte har några vänner, för det har jag.
men de jag gråter för verkar vara så olidligt långt borta.
Den är inte nåbar för mig och jag förstår inte vad jag gör för fel.
Gång på gång blir jag lurad och sårad av er.
Jag behöver den passonerade kärleken man kan finna hos en kille.
Varför ger man en kyss som inte betyder ett skit.
Varje dag gråter jag inombords, jag vill ha svar på alla mina frågor.
För just nu verkar allt vara värdelöst, och du gör det bara tio gånger svårare.

Varför är jag så svår att falla för?


There's nothing you can do that can't be done.
Nothing you can sing that can't be sung.
Nothing you can say but you can learn how to play the game.
It's easy.

Nothing you can make that can't be made.
No one you can save that can't be saved.
Nothing you can do but you can learn how to be you in time.
It's easy.

All you need is love.
Were can i find it?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0