21:a december

Idag är det söndag och gårdagen bestod av lagfest.
Otroligt roligt var det med lite gott och blandat.

Men dagen idag har jag bara varit hemma och skrivit på mitt individuella arbete som
ska vara klart den 7 Januari. Skrev en hel del idag så det känns skönt.
Nu ska bara hjärtat läsa och kommentera det.
Arbetet handla om pedagogisk grundsyn.
När man väl kommer igång så flyter det på. Väldigt bra.
Jag är faktiskt stolt över mig själv.
Senare idag ska jag väl bara slappa o slöa.
Förhoppningsviss vill Matilda umgås lite med mig, vi får se sen när hon slutat.
Ja just, nu är jag tillbaka i Höör för en liten stund.
Men den 26:e ska jag hem till Kstaden igen.
Jag älskar den staden.

Julen är här om sådär 3 dagar.
visst de ska bli roligt att öppna paket och så, men jag längtar ännu mer till jag får
träffa mitt hjärta igen.

Sötnos, du är så saknad.
Önska du var bredvid mig varje sekund.
Men vi ses igen den 26:e.
Älskar dig så otroligt mycket.



Kommentarer
Postat av: Wiberg

Jaså du har kommit igång du vännen, bra! Själv har jag inte skrivit ett ord på arbetet på en vecka nu :(

Jag kommer också tillbaka till k-stad den 26:e(och en liten runda imorgon) :)

Ha de sjukt bra!

2008-12-21 @ 23:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0