Match mot Åhus

Jo vi vann.
Och vi har bra spel och bra försvar.
Både F o T var grymma i mål.
Jag är riktigt stolta över mina två målvaktsvänner/konkurenter.
Dem va riktigt duktiga.

Och sen kommer vi till min prestation.
Ni ska då veta att jag aldrig är nörj med min egen insatts.
Men ni ska vet att de är så här som jag känner:
När jag väl räddar några bollar och sen börjar tro på mig själv
och tänker, för fan Johanna du kan de hära.
Just då går allt åt helvetet.
Just därför måste jag var sjukt jävla sur på planen, varje minut.
Jag är inte sur mot de andra, bara mot mig själv.
Hur ska jag kunna ändra detta?
Jag har ju viljan och den finns där hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Fiffi

du är bra även om du inte tycker du, det tar bollar även när du när du är på dåligt humör. du märker det inte bara & du är bättre än både mig & tilda .. ta de med dig in på planen! jag vet att de är svårt, jättesvårt .. jag har varit exakt likadan, börjar gråta och sånt på plan.. men vet du? det går bara sämre då. de gäller att ge sig fan på att man ska göra en sak & sen kämpa för det. jag lovar att vi ska göra dethär tillsammans, DU ÄR BRA!

oavsett hur mycket du tycker att du inte är det :P



imorgon är de partaj och jag ser fram emot att få festa med dej <3

2008-08-29 @ 19:01:05
URL: http://aktaidiot.blogg.se/
Postat av: Mimman

Jag tror på dig Kjoi och jag vet att du är superbra.. Love U

2008-09-02 @ 22:47:23
URL: http://mimmanstenlundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0