katastrof från min sida.

Ja katastrof av mig.
Varför i hela friden gick jag inte upp kl 6 för att heja fram damerna.
Jo, Johanna hade satt kl men var en aning lat så hon somna om igen.
Och tyvärr är det ju slut för sveriges handbollsdamer.
Mot Norge, de blev 31 - 24 till vår motståndare.
Jag trodde verkligen att sverige kunde slå Norge, men jag trodde fel.
 Nog om det, idag får vi heja fram stefan Holm och Carolina Klüft istället.

Nog om Os.
Min dag är rät fullbokad faktiskt.
Och de är rätt skönt.
Nu först ska jag äta frukost o fixa till mig lita, kanske klä på mig :P
Sen ska jag köpa några skedar här i kristianstad som hon hade hittat.
Ska jag hem där o lämna av dem och får nog slänga i en tvätt också.
Men bara en lite. :)
Sen ska jag ner till systern min och kolla in lokalen.
Hon öppnar en ny klädesbutik i Höör.
Style by M
Hon öppnar den 25:e augusti nere på frosta center.
Efter det ska jag in till Eslöv och luncha med Linn.
Hon lämnar oss på fredag. :( Hon åker till Tyskland i minst nio månader.
Kul för henne, mindre kul för mig.
Men jag finns alltid här hemma sen när hon kommer hem.
Efter det ska jag fika med min vän Tc och sen ska jag till optikern,
Sen är det handboll för hela slanten, träna pojkarna först sen ska man själv träna.
Sen ska jag köra hela vägen hem till kristianstad.
Bäst jag tar med mig kamerna så ni får vara med på min dag.
Ha en underbar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0