Flyttdagen

Okej, idag gäller det.
Och ni undrar säkert varför jag sitter framför datan.
Saken är den att vi ska inte samlas förän 11 på Preem och jag kunde inte sova.
Har varit ute hos mamma och ätit frukost och druckit kafe.
Nu sitter jag på pappa kontor och väntar på honom.
Han ska ge mig några saker som behövs när man ska montera upp vissa saker.
Så, är jag nervös eller?
Ja, jag är fruktansvärt nervös inför allt.
Skola, flytten och nya människor.
Men jag ska vara stark och jag ska klara det.
För en gångs skull har jag en väldigt possetiv inblick i mitt "nya" liv.
Det är en upplevelse.
Men nu måste jag gå, lilla papsen kommer nu.
Ha det fint och önska mig lycka till nu när vi ska flytta.
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0