En dag i skolan

Idag började vi halv 8 med en föreläsning.
En äldigt intressant föreläsning enligt vår lärare.
Efter varje påstående sa han: Intressan, VÄLDIGT intressan.
De va e rolig föreläsning och läraren ville hela tiden att vi skulle nicka o le.
Efter det gick jag till sal: 15:222. Ni förstår nog inget av det.
Men det är hus 15, väning 2 och sall 22.
Jag håller på att lära mig allt och just nu är det mycket i mitt lilla huvud.
Men kul är det.
Just i den salen satt vi i en ring och berättade lite om oss.
Och sedan gick vi runder och hälsade och snackade lite.
Väldigt lärosamt.
Sedan blev vi indelade i våra basgrupper.
Vi en riktigt bra grupp med seriösa medlemar.
Så imorgon ska vi göra vårt arbete i bibloteket kl 10.
Så imon blir det sovmorgon.

Snart ska jag äta lite och packa, sen ska jag åka till Hörby
och spela träningsmatch mot Åhus.

Hoppas ni har en trevlig dag idag.

// Johanna

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du e mitt allt honey. Du e i världsklass, just want you to know : ) älskar dig! / Matilda

2008-08-28 @ 20:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0