Lycka eller bara dum nog att tro?

Jo, nog trodde man helgen skulle bli lyckad,
men ack nej vad fel jag hade.
Allting blev bara motsattsen till det jag trodde och det slutade
i att jag fick dåligt självförtroende och får nu börja om ännu en gång på noll.
Men tack ändå för en lyckad hem resa som jag hade längtat så länge efter.
Ledsen att jag skriver så här Linn, men jag måste verkligen få det ur mig.

De som jag sa:
Den enas dröm är den andras mardröm.
Jag passa tyvärr inte in i din dröm.

Just nu känns det som om en svår tid kommer att komma.
och jag tycker inte om det.

Visst jag får mina nycklar till lägenheten,
men det kan inte stärka mitt självförtroende, tyvärr.

Why can´t anyone just belive in me?

Kommentarer
Postat av: natti

jag tror på dig :)

2007-09-24 @ 22:49:18
Postat av: jooana

det vet du att ja gör, varför tvivlar du?

2007-09-25 @ 13:24:30
URL: http://yooa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0