För vissa går det, andra inte



Ja, snart var det Helg igen. Sjukt nice. :)

Dagen:
Jobb, som vanligt.
Men direkt efter jobbet åkte jag och hälsade på Sanne på hennes Jobb.
Sjukt kul. :) Satt o pratade om allt och inget. ;)
Efter det tog jag en sväng inom Elin, så satt vi där och snackade liten
sen gick vi till Statiol och köpte glass.
Eller jag köpte glass hon ett äpple.
Lite senare var det dax för träning.
Började med en löpar runda på 4,8 km.
Knappt jobbigt för vissa (jag inräknad) andra inte. ;)
Men jag är glad bara jag klarar av att springa (jogga) hela rundan.
Sjukt stolt. :)
Efter det blev det en lagom träning, inte allt för jobbig.
Men jag var inte riktigt vad jag skulle vara idag,
Min koncentration var inte på topp, tyvärr.
Undra varför.
Linn, no kommentarer ;)



Ängel och stjärna
jag önskar vi kunde bo mer nära.
Jag vill krama om och säga att allt blir bra,
(även om det inte blir så)
så vill jag ge dig hopp, inför kommande da`.
Du har gett mig många skratt,
du lyser upp varje skrämmande natt.


Kommentarer
Postat av: Sanne

Det va mkt trevligt att få besök av dig igår:) myspys du är så lätt att prata med. KÄRLEK

2007-08-10 @ 09:57:20
URL: http://saaane.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0