Ett nytt Januari.

Ja, den första månaden på det nya året och vad tycker vi om
den månaden hittentills?
Sådär. Inte världens bästa.
En månad full av förvirring och frågor som vem är jag och vad vill jag
har dykt upp i mitt huvud.
När jag sedan försöker svara på dessa frågor är det helt tomt.
Vad ska jag göra, hur ska jag göra?
Hur hittar man sig själv?
Hur börjar man älska sig själv?
Är jag säker på det jag känner?

Snälla ni, hjälp mig.
Har väldans huvudbry med detta.

MVH Kjoisan



Ibland vill jag bara lägga mig ner och aldrig vakna upp.
Det känns som det hade varit lättare ibland.

Kommentarer
Postat av: jooana

vad har hänt finaste? du som varit så stark och positiv länge nu. är så stolt över dig! jag finns här även om jag må vara långt borta!



jag älskar dig /joanna <3

2010-01-13 @ 15:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0