Sommarlov

Nu sägs de att man har sommarlov, men de är ju inte det.
Trodde faktiskt jag skulle få ett jobb denna sommaren men ack nä, de fick jag inte.
Så då var det ju tur att jag sökte sommarkurser, Som om jag inte redan var skoltrött.
Men nu kämpar jag på som bara den.
Försöker göra allt för att jag ska bli godkänd. De kan väl inte vara så svårt.
Här hemma är det rätt ensamt, försöker hitta på saker, eller tränar iallafall.
Tessan är hemma och jobbar på posten på vardagarna medan jag sitter här och bloggar igen.
Ska försöka bättra mig.

Jag ska berätta vad som hänt:
Jag har varit tillsammans med min underbara flickvän i lite mer än 9 månader.
Jag mår bra nu.
Jag tror på ordet lycka för det har tessan vissat mig vad de är.
Jag går på kristianstads högskolan och läser till låg- och mellanstadie lärare.
Jag har börjat spelat lite handboll igen i Åhus.
Jag och tessan har flyttat ihop i en två rums lägenhet och vi trivs, eller jag göra.

De är typ de som hänt. och nu ska jag försöka hålla er uppdaterade varje dag om cad som händer i min vardag.
Ha de bra så längre.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0