6 Juli 2009

Ja, de är redan juli och tiden går hur fort som helst. Hinner knappt med alltså.
Men tiden går ju fort när man har roligt.
På sista tiden har jag fått väldigt dålig sovrutin, eller jag sover inte bra.
Vaknar titt som tätt och får ingen lång sömn. Men de ordnar väl sig förhoppningsviss.
Nä om man ska fortsätta på kursuppgiften i engelskan så man blir godkänd på den.

Ikväll är de fest med Alma, TK, Tc och Jotta.
Ikväll blir de RIX FM Festival inne i Kstaden.
De ska bli sjukt ball.
Önska bara min älskling också hade kunnat vara med men hon jobbar ju.
Ska ni också ditt?
Messa mig då. :)

Kram



TK and TC



Kjoisan & Almis



Jotta

Detta härliga gäng ska jag umgås med i ikväll.
Jag uppdaterar er med bilder från kvällen imon.

Sist men absolut inte minst.

Jag älskar dig Tessan över allt annat.
Du är mitt ljus här i livet och du får mig att må bra varje dag.
Du får mig att le och se det positiva i saker och ting.
Älskar älskar dig från djupet av mitt hjärta.



Tessan <3 Kjoi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0