Smärtan inne i

Idag har jag varit  Lund hela dagen.
Jag och mitt hjärta träffade ALMA. :)
Sjukt längesen jag såg henne, de va skönt o träffa henne igen.
Vi började med att ta en liten fika på espresso house.
Sedan gick vi inne i stan o lullade lite, körde ut till Nova
och gick där.
Sedan åt vi middag på papaya.
Sjukt gott. Sedan åkte mitt hjärta hem till Halmstad.
Hon kommer hem igen imon.
Ska bli skönt och se henne.
Jag och Alma snackade lite sedan åkte hon.
Och jag åkte hem.
Så nu sitter jag här vid datan och gör absolut ingenting.

Igår var det Matildas dag. 21 år.
Grattis hjärtat.




Smärtan inom mig finns där, varje dag.
Men varför?
Jag som mår så bra nu.
Har mer än vad jag någonsin vågat önskat.
Underbara vänner, fin familj
och en underbar flickvän.
Varför finns då denna smärta kvar?
Jag vill inte ha den, snälla låt den försvinna.
Jag mår ju hur bra som helst,
föruton denna smärta.

Jag tackar gud att jag har en underbar flickvän
som finns där vid min sida.
Att hon bara orkar.
Men vad gör man inte för kärleken.
Älskar dig mitt hjärta.



Kommentarer
Postat av: Matilda

Thanks my honeeey! <3

2009-01-15 @ 19:57:18
URL: http://mmatild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0