Humör

Mitt humör är ett mysterium, har sånna extrema humörssvängningar.
Jag vet inte var jag ska ta vägen.
Ena stunden är jag sjukt glad medan den andra bara deppar jag ihop.
De måste vara något som är fel, för jag mår bra, bättre än någonsin.
Mitt hjärta har fått mig att inse vad de fina är här i världen.
Hon gör livet värt att leva.
Varenda gång allt känns som ett helvetet så tänker jag på henne.
För hon gör mig glad varje dag.
Men varför dessa humörsväningar?

Vägval:
Varje dag måste man välja.
Vet inte vad jag vill längre.
Spela handboll eller inte?
Spela annan sport?
Vad ska jag ta mig till.
Tur jag har min solstråle varje dag.





 



My love, here I stand before you
I am yours now from this moment on
Take my hand, only you can stop me shaking
We'll share forever, this I promise you

And when I look in your eyes
All of my life is before me
And I'm not running anymore
'Cause I already know I'm home
With every beat of my heart
I'll give you my love completely
My darling, this I promise you

My love, I can feel your heartbeat
As we dance now closer than before
Don't let go, 'cause I could almost cry now
This is forever, I make this promise to you

You are my everyting <3

Kommentarer
Postat av: Sanne

naaaaw är glad att du mår bra<3

2009-01-11 @ 12:42:01
URL: http://saaane.blogg.se/
Postat av: jeanette

vad bra att du mår bra iaf :)

2009-01-11 @ 21:41:36
URL: http://jeanettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0