Ibland känns de som om man inte räcker till

Dagen idag har enbart gått åt att packa,
packa saker för nu är det äntligen dax att flytta.
Imon får vi nycklarna och jag längtar som bara den.
Under denna packar dagen så har jag böjt mig rätt mycket,
detta leder då till att min Rygg blir bara sämre och sämre.
Men detta har inget med min rubrik att göra.
Men jag återkommer till det.
Föräldrarna är iväg på resa, har dock inte hört ett ord från dem och
dum om man är bygger man upp världens största bild om vad som har hänt dem.
Dem mår säkert bra men man oroar sig ändå.

Ibland känns de som man inte räcker till för sina nära och kära.
Ibland brukar jag få denna dumma kommentar:
Men jag vill inte vara en börda.
Jag vill vara din vän och vänner är till för att stötta när man har de som värst.
Innan idag var jag på så sjukt bra humör.
Nu, och nu vet jag inte vad som hänt.
Sitter och tjurar för mig själv för att jag har cp-ont i ryggen.
Men jag ska inte klaga för de finna människor som har de värre än mig.

Hoppas er dag har varit bra.


/  Johanna

Kommentarer
Postat av: jooana

jag saknar dig galet mycket kära kjoi ! <3

2009-02-11 @ 12:51:59
URL: http://yooa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag saknar dig med super mkt hjärtat<3

2009-03-19 @ 14:26:34
URL: http://saaane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0