Påsk helgen

Jo, de va ju denna helgen.
Den gick över innan man hann njuta av den.
Torsdag efter min skolan körde jag och mitt hjärta upp till halmstad
för att hälsa på tessans familj.
Mycket trevligt, blev lite vin och god mat. Vi stannade där över natten och
dagen fter gick vi nio hål på holms golfklubb.
Jag slog dock inga slag men jag gick bredvid.
De va en härlig dag för att titta på.
Just när vi vr ute på golfbanan märkte jag att mitt hjärtat var nästan ett proffs.
dock inte långt ifrån.
Så, nu blir de hård träning för mig om jag ska komma ikapp henne.

fredag kväll spenderade vi hemma i kristianstad och på lördag morgon
färdades vi till bosjökloster. Där vi tränade och sedan gick nio hål.
På kvällen var de påskfest hos lisa och sedan vidare till jägers.
Vi sov hos mor & far och söndagen gjorde vi inte så himla mycke.
Tog de mest lugnt.

Idag är de måndag och hemma i lägenheten ser de för jävligt ut.
Borde dammsuga, men jag gör de imon efter skolan istället.

Snart bär de av mot golfbanan ute på österäng.

Ha de fint allihopa.

Lite pic från lördagens bravader!

                  
              


               

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ååh kul med bilder. Wie : D kisses!

2009-04-20 @ 10:20:51
URL: http://mmatild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0