utan ord bara blickar

Jag vill så gärna berätta.
det jag känner, men tänk om du inte är som jag.
Utan du vore något annat.
Fanns där svar skulle jag gärna hittat de på annat sätt.
För fråga dig är det svåraste jag någonsin anat.
Om bara du kunde ge mig en tecken eller något.
För du är det underbaraste jag någonsin träffat.




Fredags blev de pubrunda i kstaden med nollelaget.
Sjukt trevligt. och underbara människor har man runt sig.
Vi var på ex pubar och en cider på varje pub plus lite snapps.
Varje gång vi mötte ett annat nollelag satte vi oss ner och sjöng:
För vi har vårat glada barnasinne kvar, så har ni erat galada barnasinne kvar.
Ni skulle sett allas blickar. Och alla skratta åt oss.
Men kul är det.
Efter pubrundan gick alla nollor med ledare tillbaka till kåren,¨
men jag stannade på stationen och väntade på sofie & sofie.
Sen kom M o TC sen blev det fest hemma hos mig.
Sen blev det Grand för vissa av oss, andra åkte hem.

Dagen därpå var mysig med ingen frukost och sjukt varmt på rummet.
Tre vänner sov över, en bredvid mig i sängen, en på golvet på en madrass
och en på soffan.
Efter ett tag när vi blev tillräckligt nyktra för att köra så blev de mc.
Hem till Mor o far sen blev man bortrövad av E & T.
Förfest och sen, usch jag skäms, jägers.
Men det var trevligt, eller man hade roligt åt alla andra och
sen träffade man en hel del som man inte gjort på länge.
En dels avslöjades annat inte.

Nu är jag hemma i Kstad igen. Ligger på soffa och kolla One tree hill och äter vindruvor.
Snart kommer T och då ska vi snacka skit och ta det lugnt.
Ha en fortsatt trevlig dag.
Bilder kommer snart fast på bilddagboken.

http://kjoii.bilddagboken.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0